Cistella

Cap producte

0,00 € Transport
0,00 € Total

Ho compro

Preguntes freqüents

Enviaments

· Quant costa l’enviament de la comanda a domicili?
· On oferiu el servei de d’enviament a domicili?
· Quin és el termini de lliurament de la comanda?
· L’enviament de les ampolles es duu a terme de manera segura?

 

Preus

· A vidirecte.cat, els productes són més barats que a d’altres botigues?
· Els preus inclouen l'IVA?

 

Comandes

· Si la meva comanda inclou productes de diversos elaboradors, rebré un enviament de cadascun dels elaboradors?
· Quins passos he de seguir per fer una comanda?
· Cal assolir una comanda mínima?
· Què he de fer si no m’arriba una comanda?
· Què he de fer si una comanda no arriba en bones condicions?
· Què he de fer si un producte m’arriba en mal estat?
· Cal comprar caixes senceres?
· Com es realitza una comanda de cerveses?

 

Avantatges de vidirecte.cat

· Com puc aconseguir descomptes per comprar a vidirecte.cat?
· Com puc rebre informació sobre els productes en oferta?
· Com puc saber quin és un bon maridatge?
· Com puc saber com es fa un tast de vins?
· Com puc fer caixes per regalar?

 

Emmagatzematge

· Com emmagatzema els productes vidirecte.cat?
· És aconsellable guardar el vi a casa?

 

Pagament i privacitat

· Quin ús es fa de les dades personals proporcionades a vidirecte.cat?
· Com puc modificar les meves dades?
· Com em puc donar d’alta a vidirecte.cat?
· Com em puc donar de baixa de vidirecte.cat?
· És segur comprar a vidirecte.cat?

 

Atenció al client

· Quin és l’horari d’atenció al client?
· Quins són els canals de vidirecte.cat d’atenció al client?
· A vidirecte.cat els productes són més barats?
· On envieu?
· Quines són les despeses d'enviament?
· Quan s'envia?
· Cal assolir un mínim de compra?
· Cal comprar caixes senceres?
· Rebré un enviament de cada elaborador?
· Com serviu la cervesa?
· L'enviament d'ampolles és segur?
· És aconsellable guardar el vi a casa?
· Els preus inclouen l'IVA?
· És segur comprar a vidirecte.cat?
· Necessites més respostes?

Subscripció Vidirecte.cat

 

 

Enviaments

· Quant costa l’enviament de la comanda a domicili?
A vidirecte.cat t’oferim el servei de transport gratuït. L’enviament a domicili de la teva compra no comporta cap mena de despesa addicional.  PUJAR



· On oferiu el servei de d’enviament a domicili?
A vidirecte.cat t’oferim el servei de lliurament gratuït a domicili a tot Catalunya  PUJAR



· Quin és el termini de lliurament de la comanda?
El termini de lliurament mitjà és de 24-72 hores laborables des del moment de realització de la vostra comanda.  PUJAR



· L’enviament de les ampolles es duu a terme de manera segura?
I tant! A vidirecte.cat hem dissenyat una caixa de cartró reforçada per tal d'assegurar que la comanda arribi en perfectes condicions a casa teva. En cas que la comanda t’arribi en males condicions, posa’t en contacte amb nosaltres a l’adreça electrònica info@vidirecte.cat i realitzarem una reposició dels productes adquirits sense cap cost addicional per a tu.  PUJAR



 

Preu

· A vidirecte.cat, els productes són més barats que a d’altres botigues?
A vidirecte.cat t’oferim la venta de productes (vins, cava, cerveses i licors) al mateix preu que els compraries en el celler. Així, generalment, trobaràs els productes a millor preu que a d’altres botigues. El fet de comprar directament a l’elaborador i sense intermediaris permet oferir un preu final molt més ajustat.  PUJAR



· Els preus inclouen l'IVA?
Sí, tots els preus incorporen l’IVA, a excepció dels preus dels productes mostrats exclusivament a clients professionals (restaurant i botigues).  PUJAR



 

Comandes

· Si la meva comanda inclou productes de diversos elaboradors, rebré un enviament de cadascun dels elaboradors?
No. Tot i que la teva comanda inclogui productes de diferents elaboradors, la rebràs en un únic lliurament. A vidirecte.cat gestionem un estoc de mercaderia que permet realitzar un enviament de manera ràpida i còmoda.  PUJAR



· Quins passos he de seguir per fer una comanda? Cal recordar que per poder fer una comanda a vidirecte.cat cal ser un usuari registrat. Si encara no tens el teu compte personal, podràs crear-ne un durant el procés de compra.

Per realitzar una compra a vidirecte.cat, cal que segueixis els passos següents:

  • - Selecciona els productes que vols comprar fent clic al botó Compra de la fitxa de cada producte (pots escollir si vols comprar una ampolla individual o una caixa sencera). Cada vegada que realitzis aquesta acció, el producte s’afegirà a la teva cistella i veuràs els productes seleccionats i l’import total de la teva comanda en aquell moment.
  • - Un cop a la pàgina d’estat de la cistella, pots seguir seleccionant productes fent clic al botó Seguir comprant
  • - Un cop finalitzada la selecció de productes de la teva comanda, confirma l'adreça d'enviament i l'adreça de facturació.
  • - Per poder seguir amb la compra, cal que acceptis les condicions generals validant la casella "He llegit i accepto les condicions generals i la política de privacitat i afirmo ser major d'edat (tenir 17 anys o més)
  • - Fes clic al botó Continua per seguir amb el pagament de la comanda
  • - Completa les teves dades bancàries i fes clic al botó Compra ara!

 PUJAR



· Cal assolir una comanda mínima?
Sí, cal realitzar una comanda mínima de 30€ per a client particulars i de 80€ per a clients professionals.  PUJAR



· Què he de fer si no m’arriba una comanda?
El termini màxim de lliurament mitjà és de 24-72 hores laborables des del moment que s’ha realitzat la comanda. Si un cop transcorregut aquest termini, no s’ha fet efectiu el lliurament de la teva comanda, posa’t en contacte amb nosaltres a l’adreça electrònica info@vidirecte.cat. Per a més informació, consulta la nostra secció d’Enviaments i devolucions.  PUJAR



· Què he de fer si una comanda no arriba en bones condicions?
Des de vidirecte.cat et recomanem que no acceptis cap lliurament en males condiciones (caixa oberta, trencada, mullada, etc.). Si això passa, l’empresa transportista ens informa de la incidència i des de vidirecte.cat se’t farà arribar de nou la teva comanda tan aviat com sigui possible.

Si malgrat tot, en obrir el paquet t’adones que la teva comanda no ha arribat en bones condicions, posa’t en contacte amb nosaltres a l’adreça electrònica info@vidirecte.cat. Per a més informació, consulta la nostra secció d’Enviaments i devolucions.
 PUJAR



· Què he de fer si un producte m’arriba en mal estat?
En cas que rebis un producte en mal estat en el moment del lliurament, posa’t en contacte amb nosaltres a l’adreça electrònica info@vidirecte.cat. Vidirecte.cat derivarà la teva reclamació directament a l’elaborador i serà ell mateix qui es responsabilitzarà de donar resposta a l’usuari. Per a més informació, consulta la nostra secció d’Enviaments i devolucions.  PUJAR



· Cal comprar caixes senceres?
No. A vidirecte.cat tens la possibilitat de comprar tant caixes senceres com ampolles individuals. Pots comprar ampolles individuals de vins, cava i licors. Les comandes de cervesa han de ser com a mínim d’una caixa (pot ser del mateix producte o d’una selecció de cerveses diferents).  PUJAR



· Com es realitza una comanda de cerveses?
Les comandes d’ampolles de cervesa poden fer-se en dues modalitats diferents:

  • - Pots fer una selecció variada i al teu gust comprant 24 ampolles diferents (si en vols més, sempre haurà de ser un nombre d’ampolles múltiple de 24).
  • - Pots adquirir una caixa sencera d'un sol producte (el nombre d'ampolles que la integra depèn de cada elaborador, ho trobaràs indicat a la fitxa de cada producte).

    Per als usuaris professionals només hi ha disponible la segona modalitat.

 PUJAR



 

Avantatges de Vidirecte.CAT

· Com puc aconseguir descomptes per comprar a vidirecte.cat?
A vidirecte.cat volem agrair-te la teva fidelitat, i per això, pots aconseguir descomptes per comprar qualsevol dels nostres productes a través de les campanyes de Facebook i Twitter i de la informació de la nostra newsletter. Si vols rebre la nostra newletter, crea un compte nou a Registra’t.  PUJAR



· Com puc rebre informació sobre els productes en oferta?
Pots mantenir-te informat de tots els productes en oferta a través de la secció d’Ofertes del nostre web, on podràs trobar tots els productes al millor preu. A més, a través de Facebook i Twitter i de la nostra newsletter, pots rebre totes les novetats relacionades amb aquests productes a preu rebaixat. Si vols rebre la nostra newletter, crea un compte nou a Registra’t.  PUJAR



· Com puc saber quin és un bon maridatge?
Per saber quin és el vi més adequat per maridar amb qualsevol plat, pots accedir a El teu sommelier, on podràs obtenir una selecció dels productes de vidirecte.cat que millor maridin amb el plat que vols cuinar.  PUJAR



· Com puc saber com es fa un tast de vins?
Per saber quines són les parts primordials en el tast de qualsevol dels productes que oferim a vidirecte.cat, pots accedir a la Guia de Tast, on obtindràs la informació bàsica per a dur a terme un tast i un bon nombre de consells que et permetran posar-la a la pràctica.  PUJAR



· Com puc fer caixes per regalar?
Si vols regalar vins, cava o licors, vidirecte.cat t’ofereix la possibilitat de comprar caixes regal amb 3 ampolles, enviar-la al destinatari que vulguis i afegir-hi una targeta amb el text que triïs.

  • Si el que vols és fer una caixa regal a diferents destinataris, tingues en compte que en una mateixa comanda has de crear caixes regal iguals, que podràs enviar a tantes persones com vulguis. Crea diferents adreces d'enviament i assigna-les a les diferents caixes regal des de l'opció Multi-enviament.
  • Si vols regalar caixes regals diferents a la mateixa persona o a persones diferents, has de crear una comanda per cada caixa regal diferent.
  • En les comandes en què s’incloguin caixes regal, no podràs seleccionar altres productes. Si a més de les caixes regal vols fer una comanda per tu, has de crear una nova comanda on seleccionar els productes que vols que et portem al teu domicili de manera gratuïta.

 PUJAR



 

Emmagatzematge

· Com emmagatzema els productes vidirecte.cat?
A vidirecte.cat considerem primordial la cura en l’emmagatzematge dels productes. Per això, comptem amb les instal·lacions necessàries per guardar els productes en les millors condicions a una temperatura que oscil·la entre els 12º i els 20º graus.  PUJAR



· És aconsellable guardar el vi a casa?
És preferible que compris únicament el vi que necessitis. A vidirecte.cat, emmagatzemem el vi refrigerat i en òptimes condicions. El vi és un producte amb un alt risc de deteriorament si s'exposa a canvis de temperatura bruscos, a calor o fred, o bé a excessos de llum. Sovint, les condicions domèstiques no són les més adequades. Des de vidirecte.cat et recomanem que compris la quantitat de productes que vols consumir en breu.  PUJAR



 

Pagament i privacitat

· Quin ús es fa de les dades personals proporcionades a vidirecte.cat?
A vidirecte.cat ens comprometem a tractar les teves dades amb la màxima confidencialitat i a no cedir ni comunicar a tercers les dades personals proporcionades a través del nostre web (al marge de les assenyalades per la normativa vigent). Aquestes dades s’utilitzen per realitzar enviaments de comunicacions comercials, ofertes i concursos promocionals. Per a més informació, consulta la nostra Política de privacitat.  PUJAR



· Com puc modificar les meves dades?
Pots modificar les teves dades, tant personals com d’enviament o facturació, a través dels enllaços Les meves adreces i La meva informació personal que visualitzes en entrar el teu compte personal.  PUJAR



· Com em puc donar d’alta a vidirecte.cat?
Per donar-te d’alta a vidirecte.cat, cal que escriguis la teva adreça electrònica a Crear un compte i després emplenis el formulari de registre per a la creació del teu compte personal nou.  PUJAR



· Com em puc donar de baixa de vidirecte.cat?
Per donar-te de baixa de vidirecte.cat, cal que enviïs un correu electrònic a l’adreça d’atenció al client info@vidirecte.cat sol•licitant la baixa del teu compte personal.  PUJAR



· És segur comprar a vidirecte.cat?
A vidirecte.cat oferim un sistema de pagament que compta amb els segells de Verified by VISA i MasterCard SecureCode. A més, les teves dades personals i les de la teva targeta viatgen a través d'una connexió segura i encriptada que en fa impossible la revelació. T’assegurem que pots comprar amb tota tranquil·litat, ja que cap de les teves dades bancàries queden emmagatzemades.  PUJAR



 

Atenció al client

· Quin és l’horari d’atenció al client?
L’horari d’atenció al client de vidirecte.cat és de dilluns a divendres de 8h a 19h.  PUJAR



· Quins són els canals de vidirecte.cat d’atenció al client?
Pots posar-te en contacte amb vidirecte.cat a l’adreça electrònica info@vidirecte.cat o trucant al 977 107 106. També tens la possibilitat d’utilitzar el nostre servei de xat on-line (trobaràs l’enllaç a aquest servei la capçalera de totes les pàgines del nostre web). A través de qualsevol d’aquests canals pots fer-nos arribar els teus dubtes, suggeriments o comentaris.  PUJAR



· A vidirecte.cat els productes són més barats?
A vidirecte.cat compres a preu de celler. Així doncs, generalment trobaràs els productes a millor preu. Evitant intermediaris el preu final sempre tendeix a ser més ajustat.  PUJAR



· On envieu?
A qualsevol punt de Catalunya.  PUJAR



· Quines són les despeses d'enviament?
No n'hi ha. L'enviament a domicili sempre és gratuït.  PUJAR



· Quan s'envia?
En un termini de 24-72 hores laborables des de la realització de la comanda.  PUJAR



· Cal assolir un mínim de compra?
Sí, de 30€ per a usuaris particulars i de 80€ per a usuaris professionals.  PUJAR



· Cal comprar caixes senceres?
No. Pots agafar ampolles soltes si ho desitges.  PUJAR



· Rebré un enviament de cada elaborador?
No. Rebràs la comanda unificada, perquè vidirecte.cat gestiona un estoc de mercaderia de cada elaborador. Així, reps la teva comanda ràpid i còmodament.  PUJAR



· Com serviu la cervesa?
En dos modalitats:

  • Si vols una selecció variada i al teu gust cal que compris 24 ampolles (si en vols més, sempre haurà de ser en múltiples de 24 ampolles).
  • Adquirint la caixa sencera d'una sola referència (el número d'ampolles que la integra depèn de cada elaborador; ho trobaràs indicat a la pàgina de cada producte).
    Per als usuaris professionals només hi ha disponible la segona modalitat.

 PUJAR



· L'enviament d'ampolles és segur?
I tant! Hem dissenyat una caixa de cartró reforçat per tal d'assegurar que la comanda arribi en perfectes condicions a casa teva. I en cas que hi hagi una incidència durant el transport, realitzarem una reposició dels productes adquirits sense cap cost addicional per a tu.  PUJAR



· És aconsellable guardar el vi a casa?
És preferible que compris únicament el que necessitis. A vidirecte.cat guardem el vi refrigerat, en òptimes condicions. El vi és un producte susceptible de deterioració si s'exposa a canvis de temperatura bruscos, a calor o fred o bé a excessos de llum. Sovint, les condicions domèstiques no són adequades així que et recomanem que compris allò que pretens consumir properament. La resta ho emmagatzemem nosaltres de forma acurada.  PUJAR



· Els preus inclouen l'IVA?
Sí, tots els preus incorporen IVA a excepció d'aquells mostrats exclusivament a professionals.  PUJAR



· És segur comprar a vidirecte.cat?
El sistema de pagament que oferim compta amb els segells de Verified by VISA i MasterCard SecureCode. A més, les teves dades i les de la teva targeta viatgen a través d'una connexió segura i encriptada que fa que impossible la seva revelació. Pots comprar amb tota tranquilitat.  PUJAR



· Necessites més respostes?
Si tens algun dubte més o vols fer-nos arribar algun comentari, pots contactar-nos amb nosaltres a través de l’adreça electrònica info@vidirecte.cat o bé al telèfon trucant al 977107106.  PUJAR